Måndagskväll

Sitter på tåget på väg hem från stan, jag fryser! Sitter och tänker på en kille, saknar honom :-) han är så fin, så underbar! Längtar tills dess vi ses igen... Jag har varit i stan och blivit fotograferad, hoppas det blev några bra foton. Väntar med spänning på mail med smakprov. Innan fotosessionen åt vi på Sala Thai, jag åt sushi, så otroligt gott. Har gjort min första arbetsdag idag efter tre veckors semester, känns bra! Imorgon blir det cykling till jobbet, lunchpromenad, träning efter jobbet och cykla hem sen, DET känns ju hur bra som helst. Nu ska jag hem till min ensamma lägenhet. Inga barn denna vecka. Jag har börjat kunna uppskatta att vara själv. Känns inte riktigt lika jobbigt som jag tidigare tyckt. Även om jag är rätt så betuttad i någon speciell just nu, det är klart fick jag välja hade jag ju valt att spendera tid med honom. Nu ska jag bara hem, tvätta av mig sminket, borsta tänderna och lägga mig i min härliga säng, under täcket och läsa min bok. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0