En veckas semester är förbi, en vecka återstår.

Livet är fortfarande bra.
Men det går upp och ner, för det mesta är allt på topp,
men ibland, som jag känner i detta nu, när jag skriver så känner jag mig lite ledsen.
Helt utan anledning.
Det var en onödig kommentar som utlöste det.
Så har jag väl nåt slags pms-besvär eller liknande.
Så är jag lite halvirreterad på mamma och min pappa.

Den senaste tiden har annars varit bra, har spelat mini-golf (jag vann!), varit på Öland,
det var jättemysigt, synd bara på det dåliga vädret.
Idag var vi (jag, Neo och Bastian) och bowlade, jag vann INTE!
Men det hade vi inte räknat med att jag skulle göra heller.
Vi var på Heron så vi passade på att äta, åt Wok med biff, smaskigt!
Neo åt Mc´Donald´s för 3:e måltiden i rad- ja, jag är inte världens bästa mamma.

Om man säger A, inte måste man alltid säga B då?
Eller är det taskigt att göra så?
Bättre att inte säga någonting?
Men jag vill ju säga A.
Kan vara pga det jag känner mig lite nedstämd, 
försöker att inte tänka på det, men det är svårt att låta bli.
Ok, jag ska nog säga A, när jag får tillfälle, har velat göra det ett par gånger redan, men har sedan ångrat mig.

Imorgon är jag säkert mitt glada jag igen.
Ska på bröllop, det blir kul, tänkte köra imorgon, det är skönast så för då kan jag åka hem när jag vill.
Min kusin gifter sig med en syrian, jag hoppas att jag inte gör bort mig på nåt sett.
De har väl en hel del seder och sånt jag inte känner till.

Klockan är nu 22:30, Bastian har somnat på soffan, Neo springer omkring.
Jag måste lägga Neo nu, tvätta av mig sminket, hänga upp tvätten, väcka Bastian så att han går och lägger sig i sängen.

Men just nu, ska jag ringa frugan.
Helena.
Höra om hon har kul och säga GOD NATT!
För mig, inte för henne, nej, nej.
Man är bara ung en gång  : - )
 

Kommentarer
Postat av: heLajni aka Frugan

Ung en gång för all evighet :)

2007-08-20 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0