Mer rastlös människa får man leta efter.

Ja, det är jag som är fröken rastlös.
Inte just nu, men tidigare idag.
Rastlös, stressad.
Varför?
Vet ej, kände väl att dan bara gick och jag hade inte gjort något speciellt, hade endast tråkigt.
Men nu känns det bra.
Har bilat lite, till Älvsjö, till Söder och träffa Bastians syster och systebarn, det var inget läskigt, kanske bara lite...
hursomhelst- tillbaka till Älvsjö, Jordbro, till Natta som tagit hand om myskillen.
Nu: Hemma, har flyttat undan vardagsrumsbordet, lagt dit madrassen från sängen och lite kuddar.
Neo och Bastian spelar X-box, ska lägga Neo inte alltför sent.
Så jag och Bastian kan spela något ifred (ligga framför tv:n), hoppas det finns något spel man fastnar för.

Jag är så glad, jag njuter, av allt och ingenting.
Jag har semester,
jag är kär i Bastian,
jag har pengar,
Neo är så underbar,
jag har braiga vänner,
jag är till och med glad för såna självklara saker som att jag tex har en lägenhet jag trivs i...
...jag vet , jag är skitfjantig.
Tidigare i dag var jag lite halvgrinig och nu är jag glad och tacksam för allt.
Konstiga hormoner som bor i min kropp.

Till något helt annat; i går var jag på bröllop.
Det var maffigt, brudparet blev verkligen hyllade,
det var en kul upplevelse.
Mycket musik och dans.
Fast inte för min del, jag var nykter och körde bil,
men det är skönt det med tycker jag, för när mamma blev sådär jobbigt full,
och när Kid (bror) och hans flickvän började bråka kunde jag ta bilen och åka hem :- ) Förresten var klockan då 00:00 och min son var trött.
Jag vill nog gifta mig.
Jag pratar inte nu, utan när man är vuxen, dvs om 10 år eller nåt.
Jag känner mig inte som 22 år gammal nu.
Fast jag vet inte, kommer man nånsin att KÄNNA sig som en vuxen?
Jag är ju mamma, så jag om någon borde vara vuxen.
Jaja, struntsamma vad jag är och inte är, så länge jag mår bra,
och det gör jag ju för det mesta.
Det är bara vissa dagar man känner sig lite nere, men man måste få känna sig så också, det vänder ju ganska fort.

Nu ska jag visa lite intresse för Neos tv:spelande.
Puss på alla de braiga människorna i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Den velande

Du e söt du milan! Vet nån som e kär i dig me! :-*

2007-08-22 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0