Slutet av semestern

Idag har jag och Neo varit ute nästan hela dagen, med Annelie och hennes familj.
Det har varit mysigt.
Fast blev trött på Neo när han var så kaxig, så han fick åka till sin pappa, så nu har jag skuldkänslor för att jag körde dit honom, saknar honom då.
Men ska ha mys med Sebbe, ska äta Bakad potatis, gott kött och god sallad : - )

Igår var jag,Neo och Natta på Junibacken, det var väl ingen höjdare just (Junibacken alltså), Sagotåget var väl det som var mysigt, men annars vet jag inte riktigt vad det är man betalar över 100 kronor för.
Planen var först att vi skulle till Skansen, men det regnade...
...men när vi kom ut från Junibacken var det strålande solsken, då blev det mjukglass vid vattnet.

Torsdag idag- imorgon är det sista vardagen på min semester,
pappa ringde nyss och sa att jag var tvungen att hjälpa honom imorgon och hämta min lillebror i skolan :-( känner inte riktigt för det.
Men jag har ju inte direkt något planerat så jag får väl lov att ställa upp...
Lite senare imorgon ska jag och Sebbe ut och äta inne i stan, det ska bli mysigt.

Lördag: jobb på Babyplanet, skulle få en bilstol för att jag jobbar då, så det är det ju helt klart värt.

Söndag: Fotboll: AIK-Malmö (tror att det var Malmö iaf),
jaja det blir en upplevelse det, bara jag slipper huliganerna.

Häromdagen hade jag alla mina fruar samlade på kvällen.
Vi satt på min balkong och drack kaffe, det var mysigt.
Även fast vi inte gjorde något speciellt så tror jag att det är en sån där sak som man kommer att tänka på i vinter, när det är mörkt och kallt och man vill bara ha sommar.
Tidigare denna dag var jag och fotograferad mig, med Lisen som assistent :  )
Här är en bild  därifrån:

image6

Nej nu ska jag gå o steka köttet.

Hångel!

Kommentarer
Postat av: heLajni

Super snygg bild! Tummar upp!!

2007-08-24 @ 14:10:03
Postat av: Den som inte sover när du gör de...

Hej gumman! Ville bara tacka för en jätte mysig kväll på stan. Ja trivs o mår bra av att få vara me dig. Puss på dig! Ps: hoppas de går bra på jobbet o att du får
kul ikväll. Kram din;)

2007-08-25 @ 08:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0