Spy-Maja

Status: glad, lugn, ♥ kär ♥, allmänt tillfredställd, nöjd.

Jaha, helgen flöt på som den skulle.
God mat med min snygga karl i stan,
kaffe hos hans syster på kvällen, skulle ta tåget hem.
Bara det att det kom inga tåg! Ingen info, ingenting!
Det fick bli taxi, så jag hoppas verkligen att SL står för ersättning.
Fyllde iaf i sån här resegaranti, och den SKA gälla.
Somnade säkert inte förrän 03.00, det är lite försent för mig som skulle upp och jobba dagen efter.
Men jag kämpade dagen efter, var bara lite lagom seg.
Jojo ja just det....jag köpte världens sötaste byxor i Farsta centrum, medan jag väntade på att Fredrik
slutade jobbet, vi skulle åka på kräftskiva tillsammans.
På Lördagen var jag på kräftskiva på Älgö, de hade verkligen valt rätt dag för skivan.
Jättefint väder var det.
Det blev bastu, bad , lekar, glad och trevlig stämning.
Millan blev lite för full, tog taxi hem, med några spystopp på vägen...
Seb tog hand om mig, det var gulligt av honom, vet inte riktigt om jag hade gjort samma sak.

Söndagen: BAKIS, sen: fint väder, AIK-Malmö FF, AIK vann!!!, en skön dag helt enkelt.

Måndag var jag tillbaka på Coca-Cola efter 2 veckors semester med sovmorgon nästan varje dag.
Det kändes sådär.
Men jobba bör man annars dör man?
Igår kväll flyttade jag o Seb hans saker från Älvsjö, och på kvällen blev det negerbollar och film.

Den här veckan kommer att bjuda på Gröna Lund på Torsdag med jobbet,
Fredag är det dags för Björn Rosenström på Tantogården, 40-års fest med 80-tals tema på Lördag!
Kul vecka!
Idag ska jag hämta Neo, känns som att det var jättelängesen jag hade honom.

Nu: JOBBA!

Hopp o skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0