The Green Lund

Status denna morgon: nöjd, mätt och belåten. Samt lite uppspelt-nästan som ett barn som ska få godis : - )

En lugn dag på jobbet, verkar det bli.
Jobbar till 14, då har vi minikonferans på eftermiddagen, sen går bussen till grönan där jag ska
äta "Havskatt".
Sen: 5-kamp (om det inte är för långa köer) och karuseller wiiiiiiiiiiiiiiiii.......

Bussen går hemåt 22.30, hem till Bazze, eller till mig rättare sagt.
Men Bazze är nog där.

Jag är fortfarande lika glad!
Jag bara fortsätter att falla....för honom....

Morgondagen bjuder på Subway, middag ute med Madde och Helena bl.a, sedan bär det av mot
Tantogården och älskade Björn "Pojkarna som busar" Rosenström.

Jag önskar att alla var kunde vara lika glada som jag är i detta nu.
Folk är för griniga och irreterade hela tiden.
Ibland funkar det, men man kan inte vara så ALLTID.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0