Äntligen...

...ser jag en lucka då jag har tid för ett blogginlägg.
Nu låter det som om jag är världens mest upptagna kvinna och så är ju inte riktigt fallet.
Bara det att under ledigheten har vi varit runt en massa, och här på jobbet är det full rulle.

Julen kan jag sammanfatta som bra, över förväntan till och med.
Dan före dopparedan var vi hos pappa, det var mys, jag tror inte att han gnällde på mig en enda gång faktiskt.
Antar att hans fru hade sagt åt honom att vara snäll.
Jag fick precis det jag hade önskat mig av honom, en digitalkamera.
Här är följer ett foto på Neo och lillebror Jack hemma hos pappa, taget med min nya kamera:
image15


Senare på kvällen blev det bingolottos uppesittarkväll hemma hos oss, med mamma och Max.
Vi hade 5 lotter, vann inte ett piss!
Det såg ut ungefär såhär:
image16


Självaste julafton får betyget OK.
Det blev lite julfrukost, massa paket till Neo, julmat för mig och Seb....
....sen pizzan.
Blev VÄLDIGT full.
Men det var kul, jävligt kul faktiskt.
image17

Efterfest hos Madde, minns kanske inte riktigt allt därifrån, men jag kom hem oskadd,
nångång på natten.
Min karl ska ha en stor eloge som stod ut med fylle-Millan, haha.

Juldagen: BAKIS! Senare var vi hos Sebbes farmor, hon var gullig.
Träffade även hans pappa för första gången, han var inte lika farlig som jag hade föreställt mig.

Annandagen: Hemma hos Anna, Sebbans syster. Där fick vi sallad, mumsigt!
Vi åt lite, och lekte lite, eller ja barnen lekte.

...Så julen har handlat om att vara social, umgås.
Kan inte klaga.

Har haft lite jobb-ångest, det är tufft att gå upp på morgonen när Seb får ligga kvar och sussa.
Men det var ju bara 2 dagar, igår och idag (Fredag), imorgon tänker jag unna mig själv sovmorgon!
Igår spelade vi schack, Seb vann :-(   ikväll kanske vi ska spela något på X-box, vi får la se vad vi känner för.
Men det är min favoritdag idag, JA FÖR DET ÄR JU FREDAG!
Nu ska jag kämpa vidare med jobbet, men slutar om 4,5 timme, weeeeeee....

Snart nyårsafton, då blir det middag hemma hos Natta, kan nog bli en och annan vinflaska också...
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0