Bara en tanke...

...Om man älskar varandra, ja då har man ju allt , det är ju viktigast i ett förhållande.
Kärleken övervinner allt-eller?  ♥

Om det saknas tillit-att kunna lita på varandra,
Om det saknas trygghet,
Om man saknar allt det där runt omkring, ja då kan det inte vara så lätt va?

Bara lite tankar som sagt.

Andra tankar...
jag kunde inte hindra tårarna från att falla här om dagen, när jag pratade med pappa
i telefon. Det var en blandning av känslor, jag var så arg, ledsen och besviken på honom, och
sen vände det fort, jag blev glad och fick förhoppningar.
Jag orkade helt enkelt inte.
Jag hoppas att Neo aldrig kommer att känna så för någon av sina föräldrar, på det sättet som jag känner för mina.
Jag vill skydda mitt barn från allt om, nu vet jag att det är en omöjlighet,
men det jag kan påverka, kommer jag att försöka påverka.
Jag önskar att Neo känner den trygghet i mig som jag aldrig kommer att göra gentemot mina föräldrar.
Tror att det är viktigt.
Jag kommer att göra mitt bästa.

That was some deep shit.

Nu: ploj!

Igår var en lyckad kväll, maten sög, laxen var helt OK, men inte resten.
Men det var trevligt, dansade ganska mycket.
Kul show, duktiga artister.
Drack lite lagom, men jag mådde skit och gick och spydde, det är så tråkigt med mig.
Jag började dricka någon cider, en till...tyckte inte att jag blev någe full,
bara mådde illa.
Så det slutade med huvudet ner i toaletten.
Eller ja, det slutade inte där, jag gick ut och fortsatte dans, var ju tvungen att vänta på skjutsen hem.
Trots dålig mat, spya, 20 minuters toakö, fullproppat med folk,
så var kvällen klart godkänt, mycket tack vare gott sällskap.

Tack Robban och Helena för att ni finns i mitt liv, speciellt denna helg.
Tack alla mina andra vänner också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0