En bra dag? (Tisdag)

Det har varit en bra morgon.
Inget strul med Neo, hade en glad liten skit att klä på denna morgon.
Kom till jobbet i tid, och har inte fullt så mycket att göra idag som jag hade igår.
Är glad och positiv.
Glad över småsaker som att Natta och kanske Helena? kommer över på Desperate ikväll.
Att vi ska äta god middag, pannbiff m. löksås och potatis.
Men så kommer jag på, medan jag sitter här på jobbet och väntar på att Björn ska dyka upp.
Han kommer inte idag! Han är ju ute och samåker, jaja, då är det tur att Robban och Niclas finns här,
de borde väl komma om ca 10 minuter....just det, Robban kommer inte heller idag.
Vad är det här?
Stor risk för att det kommer att kännas tomt idag.
Jag vet , det är typ 20 pers till på detta plan, alla trevliga, men de är ju de här mupparna som är mina homies, haha...

Fick nyss ett samtal från en kollega, nu löste sig ett problem med en kund, fan va bra.
Hoppas denna dag fortsätter i den här stilen.

Trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0