Julgala, Nacka strand, ikväll !

Japp så är det.
Idag ska vi från jobbet äta julmat och se på Bounce, Linda Bengtzing, Markoolio, m.fl.
Det ska bli trevligt, synd bara på fittvädret.
Jag hade gjort fina lockar i håret imorse, känns inte som jag kommer att ha några lockar kvar vid middagen ikväll.
Skulle vara mysigt att ligga hemma på soffan och glo på idolfinalen, men det gör jag så ofta ändå, ligger hemma och slappar alltså.
Den här helgen är jag ju barnledig så det är väl bara att passa på och supa!
Beroende på hur denna kväll slutar, får jag se vad jag gör imorgon.
Sover? Städar? Shoppar?

Jag är helt slut i armarna, var på systembolaget på lunchen och köpte en platta öl åt min karl.
Tungt...

Igår var jag på utvecklingssamtal för Neo, han är så duktig så min lilla lort.

Nu har jag lunchkoma, dvs: har precis ätit lunch, sitter på min plats och är svintrött, har ingen kraft kvar...
det går nog över snart.

Från alla mina jag till er alla; en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0