Det är måndag och det blir en bra vecka har jag bestämt!

I Fredags: åkte in till stan; "Stockholm kök och bar" mysigt ställe, dansade och hade kul.

Ska se om jag kan lägga in något bildbevis sedan.

Fick skjuts hem vid 01.00.

Väl hemma bestämde vi oss för att åka vidare på efterfest i Handen.

Det var kul, jag Helena och Emmy med några karlar.
Men roligast var ändå taxiresan dit, så himla härlig taxi-chaufför som stod ut med oss, lyssnade på min skiva
och fick höra våran vackra sång!

Jag vet inte hur jag orkade med tanke på hur trött jag var tidigare på kvällen, men vi höll oss vakna till 07.00...

När Natta ringde och väckte mig vid kanske 12 så mådde jag skit.

Fysiskt alltså. Gick o spydde, kanske onödigt vetande, men det är lugnt jag delar så gärna med mig : - )

Kom hem kl 15 på lördagen, sov 1,5 timme, gick upp och gjorde mig iordning på en timme,
fick skjuts till Huddinge där jag och flickorna blev bjudna på vin och tacos.
Så det var bara på´t igen ba´!
Det var trevligt där, hos Helenas faster.
Kvällen fortsatte bra, med utgång på "lokalhaket", dansade i princip hela kvällen och var helt blöt av svett.
(Onödigt vetande nr.2)
Den natten var jag i säng redan 03.00, med min hustru bredvid mig, dvs ögat.

Söndagsmorgon (dag) ingen baksmälla-skönt.
Jag och Helena åt lyx frukost då vi gick till Ica och köpte det vi ville ha på våran baguette.
Då det var tråkväder och jag har "bli-brun-noja" på helgen blev det solariet 20 minuter för min del.
Sen tittade ju solen fram på eftermiddag så då satte vi oss ute på gräsmattan och drack kaffe.
Jättemysigt, det är skönt att man inte behöver känna sig ensam på helgerna.
Vänner är bra att ha, det är ett stort MÅSTE i livet!
Både privat och på jobbet.
Hur skulle man stå ut med jobbet om man inte gillade sina kollegor?
Så glad att jag har mina män på jobbet; Björn och Robban.
Det blir tomt när de försvinner på semester.
Då är det jävligt tur att frugan är tillbaks på onsdag.


Ikväll ska jag på cirkus med Neo, kul då jag inte har varit på cirkus sedan lågstadiet tror jag.
Fru Van hakar också på.
Vem behöver en karl när man har frugor?
Nej riktigt så är det inte, men nästan.
Jag har ju trots allt anmält mig på match....
Så lite desperat är man väl.
Fast jag skyller på att det är en kul grej bara. 

Om jag inte är allt för trött ikväll ska jag kolla om Natta la in några bilder från helgens bravader,
då lägger jag upp någon/några här.
Själv har man ju ingen digitalkamera, bara en sån där gammal "vanlig".
Det roliga med en sån är att det är lite spännande att framkalla bilderna, då man inte har en aning om vad man har tagit kort på.

Nu ska jag fortsätta arbeta ett litet tag fram till jag slutar.

Tata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0