Det var den helgen det

Har varit en bra helg, as usual.
Fredagen var lugn och mysig, Helena var hos mig och Neo och tittade på film, först Tarzan,
det är en av de bästa tecknade filmerna tycker jag.
Sen tittade jag och Helena på Deja Vu.
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den, den var lite konstig.
Vi åt och drack onyttigt, men det var en alkoholfri kväll.

Lördagen spenderades även den med Helena, vi åkte till Grindsjön,
jag solbadade medans Helena och Neo var lite modigare och vågade sig i vattnet.
På kvällen var det fest hos Natta, det var kul, men nästa gång jag ska dricka grogg tänker jag inte låta Lisen
göra den åt mig, fan vad full jag blev.
Dagen efter mådde jag som jag förtjänade.
Vaknade vid 12.30, hade bara vaknat och spytt några gånger innan.
Somnade om vid 14 o vaknade sen vid 18 igen...
...jaha det var den dagen tänkte jag, men Natta skulle ha lite folk över på film.
Kul! Gjorde mig iordning för filmkväll.
Ganska bra film, eller så var det för att det var en riktig heting med.
Kommer hem- då har grannarna parkerat  "ut" min bil!!!
Jag får åka o ställa mig vid stationen. Dårar!
Nu har jag skrivit lappar som jag ska sätta på deras bilar.
Lite töntigt kanske, men vad ska jag göra då.
Jag betalar ju för en parkeringsplats, då måste jag ju kunna använda den.

Idag är jag barnledig, känns tomt utan Neo, jag saknar honom redan.
Samtidigt ska det bli skönt, ska handla lite, laga mat, städa (för ovanlighetens skull, not) och kanske gå och sola,
om jag inte blir jätteseg efter maten förstås. 

Jag klurar och funderar, fast jag försöker att inte tänka på det så mycket.
Nu vet jag nog mer vad jag vill, och vad jag inte vill.
Undrar ändå vad han vill.
Men skitsamma, jag är INTE kär, och det är bra.
Lite intresserad...men inte tillräckligt för att bli tillsammans.
Inte med någon som han, OK det lät taskigt men ärligt.
Han är mysig och jag gillar att umgås med honom. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0