Första vs senaste...

Första bästa kompis:  Lena Husak, då var jag 4-5 år.
Första bil: Volvo 740 
Första kärlek: Vid 7-årsåldern var jag kär i Niklas, men min första kärlek var nog en annan Niklas,
 när jag gick i högstadiet.
Första husdjur:
 Vi har haft hund och katter, med mitt första EGNA husdjur var Laban, ett marsvin. 
Första semester:  som jag kommer ihåg: Småland , utomlands första gången; Turkiet. 
Första jobb: Tråkigt telemarketing!
Första köpta skiva: "Sikta mot stjärnorna"
Första piercing: Tog hål i öronen när jag var 2-3 år...
Första konsert: Har nog aldrig varit på konsert.

Nio senaste .. :

Senaste alkoholdrycken:
Tror att det var björnbärs-cider på pizzan, haha!
Senaste bilfärd:
Idag från dagis.
Senaste filmen du såg:
"Höst i New York"
Senaste ringda telefonsamtal:
Mamma
Senaste bubbelbadet:
På Birka Paradise för kanske ett år sedan
Senaste spelade cd:
  "Millans goda"
Senaste gången du grät
: I tisdags till en film.
Senaste måltiden:
Fiskgratäng för 1 timme sen.

Har du nånsin .. :

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Ja
Blivit arresterad:
Nej, men poliseskort hem har jag fått : - )
Blivit kär vid första ögonkastet:
Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: 
Ja
Fått ditt hjärta krossat:
Ett par gånger
Sagt att du älskar någon utan att mena det:
Ja, tyvärr.
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Tror inte det faktiskt, jag får ju skuldkänslor då.


Sex saker du gjort idag :

1. Vaknat upp bredvid en mysig kille.
2. Kommit försent till jobbet.
3. Införskaffat mig alkohol på systembolaget.
4. Ringt massor, både privat och kunder.
5. Pratat med Neo, hann även med att bråka lite.
6. Tvättat.

Fem favoritsaker utan rangordning :

1. Neo
2. Vännerna.
3. Bada.
4. Musiken.
5. Köra bil-fort-hög musik-själv.

Fyra personer du kan berätta allt för :


Tror inte att jag har någon jag kan berätta ALLT för.
Fast en del grejer vill man ha för sig själv.
Annars...Natta, Helena, Lisen och Madde.

Två saker att göra innan du dör :

* Skaffa fler barn.
* Ha införskaffat mig en snygg och bra bil,
jag vet tråkiga svar, men jag kom inte på något "kul".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0