Huvudvärk

Halloj! Ont i huvudet-ja!
Vill att det ska gå över-ja!
Har den här "stress-känslan" i kroppen.
Känner att jag inte hinner någonting.
Men det är inget viktigt som jag inte hinner med.
Blir irreterad på mig själv för att jag prioriterar att sova på morgonen,
så blir det stressigt och jag blir irreterad på mig själv och på Neo.
Inget bra! Jag ska försöka skärpa mig, sluta stressa och ta det lilla lugna.

För några dagar sen var jag och Bastian ute på promenad,
det var hur mysigt som helst-verkligen!
Det var faktiskt som i en film, skitlarvigt av mig att skriva så, men ändå...
...vi gick på tågspåret (som ej är i bruk längre) hand i hand, träd runt om och solen sken...
Såna stunder uppskattar man och lägger på minnet.

Vad har mer hänt senaste veckan då?
Vi var och badade i Drevviken en kväll, sen hem till Helena på en kopp java.
Har sett lite filmer på kvällarna.
I helgen var jag och Neo på Barnadiset och lekte, Malin, Tomas och Tuva och deras vänner var också med.
Sen var vi hemma hos Malin och company.
På söndagen blev det en tripp till Enköping för att hälsa på familjen Lindfors.
De bodde jättemysigt! Men FÖR långt bort.

Igår blev det lite storhandling, ikväll efter middagen blir det nog skoshopping till Neo,
om huvudvärken släpper.

Jag trivs bra.
Så mysig.
Vi har det mysigt.
Vill och hoppas att det fortsätter såhär.
Ååååååhhhhh, nu längtar jag ju hem, skulle vara skönt att bara ligga bredvid honom och mysa.
Men får vänta till ikväll, om han finns kvar hos mig då.

Hoppas på en fortsatt bra vecka-utan huvudvärk!
Snart helg...om typ 3 dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0