På Lisens land

Helgen har passerat, den flög förbi alltför fort.
Segling i Fredags, vi hade tur med vädret, sol & fint.
Åkte en bit, stannade och åt tacos, åkte hem.
Jag plockade upp Bastian, åkte hem till mig och la oss relativt tidigt då det var jobb dagen efter för mig.

Lördagen: Jobb på Söder, åkte till Lisens land, fick grillad mat, drack vin, lyssnade på musik....
...."fågeln Roger" om fylle-Madde fick bestämma.
Sen gick vi och badade på natten, alla flickor.
Jag ramlade i diket sägs det, men det är ju överdrift.
Jag skulle hoppa upp på Helenas rygg, men hamna lite fel och ramlade på backen.
Det var skönt att bada på fyllan, man var lite modigare, det var bara att springa i.
Kändes ändå tryggt att Lisens syster stod på bryggan och "höll vakt".
Skulle sova bredvid Helena, men när vi kom tillbaka efter badet la jag mig på madrassen,
 och orkade inte resa mig igen,så jag fick sova bredvid Flis!

Söndagen: bakis, jättebakis, tog treo, fick frukost serverad, blev bra igen, sola några timmar, gick och bada, fick grillad mat serverad, åkte hem, tog ca 3 rökpauser på en timmes bilresa!!! Inte jag men de andra skorstenarna.
Hämtade Bastian och sen tog vi det bara lugnt. Han och jag.

Igår hände det inte så mycket, jag hade ett ganska givande samtal på kvällen,
det kändes/känns bra.

Nu: jobb en halvtimme till, hem till Bastian som är hemma hos mig och laga mat och för att sen bara ta det lugnt.
Blir säkert en film vid 21 som vanligt.
Trött, trött, trött! Ja, det är jag!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0