Seeeeeeeeg dag.

Har haft otroligt lugnt på jobbet, ibland känns det som om man bara har varit här för att sitta av tiden.
Men jag antar att det är såna har överdrivet lugna dagar som gör att man inser att det ÄR kul att jobba.
Att ha lite halvmycket att göra då och då.
Idag ska jag hämta Neo på dagis, sen hem och göra pannkakor.
Det äter vi typ 1 gång i veckan, men det är hans favorit, och jag tycker att det går så smidigt med pannkisar.
Fast det måste vara socker och glass på.
Annars funkar det inte.
Sen ska jag se till att min son blir ren i badet.
Vika lite tvätt blir det väl, men annars bara ta det lugnt-själv-härligt!

Igår var Bastian hos mig, 2 nätter i rad! Mysigt!
Efter "intimt umgänge" vaknade Neo lite senare och gick och la sig bredvid mig.
Det var så mysigt, en mysig kille på var sida, sovrumsfönstret var öppet, för det är så
jävla varmt i min lägenhet, och då helt plötsligt började det regna.
Det gillar jag, att bara kunna ligga inne och lyssna på regnet.

Imorgon har vi Fredag, det känns riktigt bra, den här veckan har, precis som alla andra veckor, gått jättesnabbt.
Helena jobbar sin första Fredag hos oss, med introtävling och Fredagsfika...
Men det som är så bra är nog att det känns som det blir en gladare stämning, alla mår så bra när de har en hel helg med ledighet framför sig.

Softa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0