Sköna Söndag!

I Fredags kväll lämnade jag en mysig kille i Jordbro, hämtade en annan mysig kille i Jordbro!
Det blev soffan hela kvällen, glodde på en ganska dålig film, men det är väl sånt man får räkna med när man låter killen välja film.

Jobbade på Babyplanet i Lördags, det var jätteroligt vissa stunder, ibland så sög det verkligen,
vissa kunder har ju allvarliga attitydsproblem. Men de normala, snälla människorna uppväger "de dåliga".
Kul att träffa mina gamla arbetskamrater.
Åkte direkt efter jobbet och hämtade Helena, jag var lite sen, då jag hade hoppat på fel buss på Kungsholmen...
Ja, just det, ännu senare blev jag när min bil inte startade!!!
Men tack vare 3 snälla grannar? och deras putthjälp gick pärlan igång.
Helena och jag åkte hem till Lotta som har fyllt år.
Det var trevligt, god mat.
Efter några timmar där hämtade jag Natta och körde henne till stan.
Körde fel när jag skulle hem.
Lokalsinne= noll!
Jag var så himla trött igår så jag gick o la mig direkt när jag kom hem.
Det känns skönt att jag inte festa igår, slipper baksmälla idag, gjorde inte av med några pengar.
Synd bara att det är sånt fitt-väder idag!
Så typiskt bara för att jag är ledig.
Men jag kommer precis från solariet.
Man vill ju ha lite grundfärg när man ska till Öland.
Fast Öland är ju i och för sig inte förrän om en månad, då har nog färgen hunnit försvinna.

Nej nu måste jag sätta fart, Neo kommer hem o 40 minuter, Natte kommer om ett tag och vid 16
kommer Martina, Neos gudmor, det blir kul, vi träffas ju inte så ofta.

Hoppas man får en fortsatt skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0