Still happy!

Jag hade en jättebra dag igår, jag  var ledig från jobbet.
Var på Gröna Lund med mamma, lillebror Max och Neo.
Vi hade sån tur med vädret, hade nästan räknat med regn, men vi fick strålande solssken,
och alldeles lagom temperatur.
Jag åkte berg- och dalbanan och extreme antalet gånger.
Under tiden jag åkte dem med Max, fick Neo åka bilar med mormor.
JAG hade jättekul, och man märkte hur uppskattat det var från barnens sida också.
Man mår så bra då, när de har kul.

På hemvägen hoppade Bastian på samma tåg, så han sov hos mig igår, och natten innan...
...jag kan vänja mig vid det.
Såååå himla mysig/mysigt.

Hur skönt som helst att vara ledig en onsdag, nu är det bara fredag kvar.
Imorgon kväll blir det lugnt, kanske godis, läsk och film med Neo.
Lördag troligtvis fest hos Natta, om man får barnvakt.
Var nyss på systembolaget och gardera mig, omutifallatt...

Livet är bra.
Det bara är så.
Det är bara att acceptera sin livssituation och leva i nuet.

Nu stör jag mig på bruden som sitter bredvid och pratar i telefon!!!
Fan vad taskig jag är, men det är ju så jag känner, orkar inte höra henne prata!!!
Störningsmoment!!!

Så, nu har jag fått vara lite ond också.
Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik, dricka äckligt kaffe, gå o kissa.
Sen ringa lite kunder, det jag är här för.
Men det är en väldigt lugn dag, som alltid på Torsdagar.
Lite tomt utan killarna som är på semester, och inget vanöga som gluttar på en heller.
Men nästa vecka så är både Helena och Robban tillbaka, jippie!
Fredrik är här, det är bra, så är man inte helt ensam, eller behöver inte KÄNNA sig helt ensam.




Ha d´gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0