Tillägnat den andra s.k. föräldern.

Då var hon full igen.
Det började ju bra den här umgängesperioden.
Har inte ens hunnit träffats än.
Jag har ingen kraft att bry mig känns det som.
Även om jag blir så ledsen och besviken.
Hon skriver sms att jag kan ringa henne.
Jag ringer henne-hon svarar inte.
Varför? För att hon har druckit och hon vet att jag inte vill prata med henne då.
Men nu har jag gett henne en chans till, att kunna ha kontakt med henne.
Men hon är bara konstig.
Nu skrev hon sms och frågade om jag behöver pengar, ja, jag behöver pengar, jag är urfattig nu.
Men jag vill mycket hellre att hon ska sluta dricka och fortsätta med att förstöra sitt liv.
Det får hon gärna ge upp.
Det känns fel att ta emot pengar från henne.
Så jag svarar inte på sms:et.
Eller? Vad ska jag svara? Får se...

ÅÅÅ, jag blir så less. Så ledsen känner jag mig.
Det var av den här anledningen jag inte orkade ha kontakt med henne.
Jag får väl vänta till efter onsdag och se om jag tror att det kommer att funka att ha lite kontakt med henne.
Annars får vi lägga ner - igen.

Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0