En jävligt bra Onsdag!

Att det är Onsdag har inte sån stor betydelse faktiskt.
Och egentligen är inte den här dagen bättre än någon annan dag.
Jag har inte vunnit på lotto och jag har inte fått någon present...
Jag bara känner en enorm tillfredställelse med livet.
Tänk om man alltid kunna känna så här, glad, kär, nöjd, positiv.
En sån härlig känsla!
Men jag tror att hade man känt såhär jämt, så skulle man inte uppskatta det.
Man måste ha sina nedgångar för att uppskatta saker och ting som är bra.
Det jag tycker är så skönt är när man inte riktigt kan "ta på" det som är bra, när det inte är en specifik grej.
Utan det är så skönt att må fint och uppskatta livet som det är.
Vara nöjd och ta sig en liten stund då man reflekterar över allt som gör en glad.
Kan vara självklara saker som ett boende, eller jobbet.
I mitt fall är det så...
...men även Neo och Sebbe som jag är så glad över att de finns hos mig och förgyller mitt liv och min tillvaro.
Mina vänner omkring mig, de är jag väldigt glad över att känna.
I Lördags hade vi mys hemma hos mig, sen blev det pizzan, hade riktigt kul!

Jaja, nu har jag varit riktigt djup...
Ytligheter: klockan är nu 15:45, jag slutar jobbet, ska hämta Neo, åka och handla, hem och laga mat,
äta, leka lite, måla lite? (Sebbe iaf, han målar fint i hallen kanske blir klart idag).....

Ha det bäst alla go´a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0