Less på en, förälskad i en, gillar mig själv!

Blir så less på kärringen!
- Vilken kärring? Min s.k. mamma såklart.
Jag sätter punkt där.

Annars: Jo bara fint, lite trött, lite sugen på negerbollar.
Men tänkte hålla mig vaken till 22, då är "Heroes" slut.
Negerbollar blir det nog inga heller, tror jag inte, kanske...vem vet...

Jag trivs jättebra med allt i mitt liv just nu.
Igår överlevde jag säljskolan steg 2.
Det var kul, lärde mig lite nya saker, kände mig riktigt peppad när gårdagens övningar var slut.
Vad har hänt annars då...inte så mycket faktiskt, fikat hos Jossan, trevligt, handlat Neos presenter...
kalas om en och en halv vecka, stora killen!!!
Nu ska jag samtala lite med min bättre hälft, han är så sur på mig idag, fast han bara spelar tjurig,
men jag ska prata om vilken dag han vill måla våran hall,
det kommer att bli så fint! Allt är bättre än gult!

Kommentarer
Postat av: heLajni

Usch för gult! :)
Klart vi är kära i varandra också, men på ett frug-aktigt sätt!

2007-10-10 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0