Mitt i veckan, slutet av Oktober, slutet av arbetsdagen

Status: Trött, kär, glad för att det är sol

Veckorna på Coca-Cola går verkligen fort, inget snack om den saken.
Jag klagar inte, helgen är ju något man ser fram emot så...

Har väl inte varit en så händelserik vecka hittills, men det gör inget, det är skönt.
(Onsdag idag, förresten)
Är med i Active lifestyle på jobbet, för att förklara det på enklaste möjliga sätt
så kan man säga att det går ut på att vi ska aktivera oss, motionera, varje dag, i tre veckor.
På vardagarna är det inget problem, då blir det lunchpromenad för det mesta.
Onsdagar, step-up pass, jobbigt, men hur kul som helst.
Var på det idag faktiskt.
På helgen så är det svårare att aktivera sig, tänkte försöka att komma iväg och spela badminton någon dag iaf.

Nu till en helt annan sak; att det finns såna själviska idioter som rånar.
De kan ju inte tänka alls, förstöra någon annans liv genom att hota och skrämma upp dem så...
Men detta grejar vi, eller hur frugan!!!

Snart ska jag hämta Neo på dagis, sen Ica, hem och laga Hamburgare med min karl.
Neo ville också hjälpa till med maten, sa han imorse, vi får se...
...igår aktiverade han sig själv väldigt bra.
Inte så konstigt med tanke på alla nya roliga leksaker han fick när han fyllde år.
Sen åker vi nog till ÖB, för skojs skull, o tittar vad de har för grejer.

Mys med min karl ikväll, mer mys ska vi ha på Fredag, tror det blir kinamat i Länna,
eller om vi köper med oss det hem,
fan vad gott det ska bli!

Lördag fyller Flisan 23 år! Känns inte som om vi är så gamla (inget illa menat mot Lisen!)

Jag uppmanar folket till att absorbera så mycket sol det bara går, så att ni inte hamnar i vinterdepression!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0