Snart lunch, men först; lite skriverier

Kan bli trött på folk runtomrkring mig, på deras agerande och deras tänke.
Jag påstår inte att jag själv är perfekt, men en del saker stör mig.
Jag önskar inbland att jag inte behövde bry mig, eller jag behöverinte bry mig, men jag gör det ändå.
Jag stör mig.
Men jag är ganska bra på att släppa det också, det är mer ett irretationsmoment för stunden.
SÅ!

Denna dag är lugn hittills.
Lär fortsätta på det viset också...ingen Björn på jobbet, ingen Robban...
med andra ord, ganska tomt här, då det saknas 7 kollegor.
De är på kurs, som jag var på förra veckan : - )
Lunch om 45 minuter, "kasslerröra" med pasta, smaskens!

Jag ser fram emot kvällen, så är det varje dag.
Då jag får ha Neo hos mig varje vecka börjar vi komma in fint i rutinerna,
och det funkar så bra.
Visst önskar man att kvällen erbjöd några extra timmar,
men nu är det inte så.
Det är samma som med helgerna, som ALLTID är för korta.
Det är väl så det funkar med allt som är bra här i livet, sånt man njuter av,
de varar för kort.
Bara att acceptera.

Neo har blivit så stor, det är kul, att följa med i hans utveckling och lyssna till allt nytt han lär sig, varje dag.
Han är så klok. Lillgammal ibland, det är gulligt.
4 år på Söndag! Då blir det ballonger, tårta och lite gäster.

Imorgon är det helg, hur bra som helst.
Puss och gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0