Vad är det för en dag,

är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är FREDAG idag, hurra, hurra, hurra!

Har precis fikat med mina arbetskollegor,
ska hem och laga hemmagjord pizza som vi ska bjuda storebror Persson samt flickvän på.
Sen mys....

Imorgon blir det ju till att fira Lisen, det ska bli trevligt, mysigt.
Innan dess måste jag försöka gå ut på promenad så jag får poäng i active lifestyle...
får tvinga med min karl ut i höstkylan.
På söndag ska han och jag spela badminton, jag har spelat en gång tidigare.
Han är säkert grym, han är kille, det ligger i deras natur att sporta!

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-02 @ 19:15:28
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0