Fint hår- om 2 timmar

Sitter på jobbet, trött, dricker burn i förhoppning om att jag ska bli lite piggare.
Har tid hos frisören om 2 timmar, ska kapa litegranna och lägga in lite ljusa slingor.
Hoppas, hoppas, hoppas det blir jättefint.

Igår var en bra dag, regnade ute-då är det soft att sitta inne med tända ljus,
och det var precis det jag gjorde.
Först Neo och jag som låg i soffan och tittade i en bok...
...då blev jag jätteseg...
sen var det nattning med Neo.

Lite senare var Bastian sugen på nåt gott, så han gjorde muffins.
Jag åt och fick skuldkänslor för det- jag kommer aldrig kunna sluta äta onyttigt på kvällarna.
Film vid 21, sen läggdags.

Livet är bra! Japp det är det! Nu ska jag gå till godislådan...med Boel...tror inte jag ska köpa ngt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gooodislådan borde slängas.. Du och jag, nytt liv på måndag ;)

2007-09-05 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0