Har så jävla ont...

...i halsen!
Måste få gnälla!
Ont, ont, ont!
Jag önskar inget hellre än att få ligga hemma och sova,
det är bara då jag inte tänker på hur jobbigt det är!

Färdiggnällt.
En helg har passerat, har tagit det lugnt,
Fredagen: Bio med Neo
Lördagen: Annelie med barn kom och lekte hemma hos oss
Söndagen: Var lite social med Madde och Helena.
Gårdagen gick för övrigt väldigt segt, otroligt skönt faktiskt, en Söndag vill man ju gärna ska vara länge.

Har registrerat mig på Facebook.com, ganska kul faktiskt.
Inte för att jag vet vad det ska vara bra för, men det är roligt att hålla på där.

Sorry, lite gnäll till:
Nyss frös jag jättemycket, åkte hem på lunchen och hämtade en till tröja.
Nu svettas jag!
Men enligt rumpan har jag inte feber, den är kall. (Skinkan alltså)

Neo har varit hos mig en vecka nu, utan avbrott.
Ska ha honom hela denna vecka också, det känns väldigt bra.
Det var idag inga problem att lämna honom på dagis, han är för det mesta snäll.
Man får väl se hur han beter sig efter att ha varit hos Matte en helg sen, för kommande helg är hans.
Då ska jag på bio med min karl!

Förra veckan hade ingen som helst lust att jobba, ville inte gå upp på morgonen, ville bara hem när jag väl var på jobbet.
Idag känns det bättre faktiskt, jag trivs ju på mitt jobb.
Enda anledningen till att jag inte vill vara här idag är för att halsen är dum.

Nu ska jag ringa mina kunder : - )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0