Lite trött, men ändå nöjd

Status: nöjd med livet, saknar sängen (jäsp)

Jag har lite tråkigt, faktiskt!
Lite hungrig också.
Men jag tänkte dra ut på hungern ett tag, sen ska jag ta en banan, japp det ska jag.

Finns inte så mycket att skriva om just nu faktiskt.
Det är lättare att skriva när man är arg eller förbannad över något.
Men det är jag inte, OK, lite less på olika människor runtomkring mig.
Men jag orkar faktiskt inte gräva ner mig i sånt för tillfället.
Det är ju ganska stora problem egentligen, men jag är självisk och tänker;
så länge jag mår bra, och Neo, och Seb ....
...så funkar det.

När det gäller min mamma och lillebror får faktiskt min lillebrors pappa agera pappa!

Matte....har jag någorlunda under kontroll, jag lämnar inte dit Neo om hans far ska vara full.

Nej, jag återkommer nästa gång!
Då ska jag kanske ha lite mer go i mig så att jag faktiskt har något vettigt att skriva,
någon tanke eller funderingar, förhoppningsvis så skriver jag då för att jag känner mig väldigt glad
(så att det inte är åt det andra hållet)

Ha en bra vecka mina kära! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0