Nybliven sambo

Jaha, en helg har passerat, en helg är på G.
Sånt höstväder som vi hade i helgen önskar jag ha i fortsättningen.
I Lördags var jag, Neo och Seb hos hans syster, vi var ute i en stor rolig lekpark, plus att det fanns djur där.
Neo och Sebbes systerbarn lekte jättebra, Seb var väl inte lika rolig, han somnade...ont i huvudet....dumma...
men sen åt vi middag med det trevliga sällskapet!

I Söndags åkte vi till Handen och handlade lite, pappa och Tina kom förbi ett tag,
jag bytte bil.
Från en Volvo s80 till en ollonlila gammal renault clio.
Say no more, tror ni hajar skillnaden.
Men jag kör väl på i mitt vrålåk, fast det känns inte som man känner sig så säker vid en eventuell krock längre.

När pappa hade druckit upp sitt kaffe, klagat på att jag gått upp i vikt (kanske inte klagat, men han frågade iaf),
så blev jag så jävla rastlös, kändes som om allt var värdelöst och jag blev sådär tjurig som jag kan bli.
Men jag fick med Sebastian ut på promenad, Neo fick åka vagn, var säkert ute 1,5 timme.
Det är väl sånt man ska syssla med just nu, gå ut och gå i det sköna höstvädret.

Idag har vi Onsdag, hittills har jag inte gjort så mycket, mest det vanliga, mat, tvätt osv.
I Måndags var Natta och Helena förbi mig.
Dem för jag se mer av i helgen, på Lördag tänkte vi en tjejträff hemma hos mig.
Det blir lite mat och sen får man väl se vad som händer.
Men det ska bli trevligt iaf, Lisen och Madde är också givna gäster.

Just det! Största och roligaste nyheten på senaste tiden är att jag har blivit sambo!
Jag är jätteglad, jag blir bara mer och mer kär i Sebbe för varje dag som går,
och det är verkligen så, inget jag bara skriver.
Så käääär!

Har plockat ut en ny telefon också, lite bättre kamer i än i min senaste mobil.
Sen har jag lagt in en massa musik i denna,
det kommer jag att ha användning av bla imorgon då jag ska sitta på ett tåg antalet timmar.
Vi ska nämligen ner till Borås på konferans imorgon! Weeeeeeeeeee, det ska bli trevligt,
hoppas på god middag, men mest av allt ser jag fram emot hotellfrukosten, lyx!

Hoppa och skit alla glada, ni med, era tjurskallar, ja, ta åt er som ni vill!

Kommentarer
Postat av: heLajni

Vi ska ha super myspysigt i helgen!! :)

2007-09-27 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0