Så irreterande

Jag blir så irreterad,
jag ÄR så irreterad.

Jag kan inte släppa det, jag vill inget hellre än att släppa det.
Men det är ju ouppklarat så jag KAN inte släppa det,
tankarna far ju omkring hursomhelst!

Vill inget hellre än VI ska vara sams-
Jag älskar ju verkligen dig!
Men jag känner mig ju bara dum om jag struntar i det.
Ett svar skulle ju sitta fint.
Känns som om jag måste släppa det hursomhelst,
annars kommer jag att bli tokig!

Annars; Fredag idag, introtävling snart, fika i eftermiddag, men först Subway på lunchen.
Ikväll blir det lugnt, typ film och popcorn, hoppas att jag är gladare på Dig då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

se enda ja kan säga som ja vet de e att ja älskar dig me!!

2007-09-21 @ 09:45:07
Postat av: Miss Fru

Och jag älskar dig också, oavsett vad!

2007-09-23 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0