Sommarsammanfattning, tar ett steg närmare hösten.

Det känns inte som om det har varit sommar,
hela sommaren är över.
Det har gått så fort.
Det har inte varit många dagar med strålande sol.
Jo, i början av Juni var det fint ett tag, jag är verkligen glad att jag tog tillvara på helgerna då.
Sen var det fint väder veckan innan jag gick på semester,
då jag satt INNE och jobbade varje dag!

Sen kom min två veckors korta semester.
Som sagt sommaren som var kom och gick alldeles för fort.
Jag kommer ihåg när man var liten och sommarloven kändes hur långa som helst...
Annat är det nu.
Ok, jag är inte så bitter som det låter.
Jag har många fina minnen från Juni, Juli, Augusti...

...studentskivor, Gröna Lund, Fest hos Natta, Lisens land, Barnadiset, Kaffe i lekparken,
Frukost på balkongen, ÖLAND, Bröllop, Härliga promenader, Junibacken, En hel del glassar i solen,
 Bowling, Minigolf, Segling, Kräftskiva med bastu och bad,
En massa mys med Bazze, Trevliga pratstunder med tjejerna och som avslutning på sommaren
Gröna Lund en gång till och Björn Rosenström live!

Så låt gå för att sommaren inte var här för att stanna länge,
jag vill gärna tro på att det blir vad man gör den till.

Tänker nu FÖRSÖKA se på hösten med glada tankar,
men det är INTE en av mina favoritårstider.
Med varma kläder och lite höstsol och kvällsaktiviteter borde man kunna
genomlida den.

Jag hoppas att folk ska orka hålla sitt humör uppe på topp,
trots att det blir mörkare och mörkare på kvällarna.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0