Söndag idag

Ca en vecka har gått sen senast, förkylningen är borta.
Har gått till jobbet varje dag, men har gått hem tidigare nästan varje dag.
Har åkt hem och sovit ett tag då, innan jag har hämtat Neo på dagis.
Det har väl inte hänt sådär överdrivet mycket i veckan.
Helena var här en kväll, jag och Neo var förbi henne en kväll och fika...
I fredags hade vi säljmöte på eftermiddagen, lika trevligt som vanligt när vi på innesälj gör något.
(Det var inte ironiskt, jag trivs faktiskt)

På fredagskvällen blev det film och låg bara o dega på soffan med Seb.

Igår (Lördag) var Helena här.
Pappa kom förbi på kaffe också...
...alla möjliga känslor och tankar kommer upp då, när jag träffar honom.
Jag kan bli arg, irreterad, lyssnar inte på honom, hör inte vad han säger, kan bli ledsen, ja ALLT på en gång.
Han är så udda.
Och frågan är varför jag bryr mig om vad han tycker hela tiden, jag kan tänka såhär;
undra om han tycker att jag är fin? Att jag är duktig?
Jag vill att han ska tycka jättebra om mig.
Varför vet jag inte, jag borde inte bry mig ett skit om vad han tycker.

STÄDAT, har jag gjort också, det känns så bra när det är rent!
Det varar väl max ett par dagar till...

Igår kväll var jag och Seb på Heron, jag slog honom i fotbolls-spel,
vi åt på Grekiska kolgrillen, såg på "The bourne ultimatum" som faktiskt var en av de bästa filmerna jag sett!

Idag har vi varit på Barnadiset och lekt av oss lite,
fast det var mest Neo som lekte.
Men jag och Seb låg i bollhavet och krigade ett tag.

Nu är klockan kväll, har ätit Oden (hemkörning) Seb tittar på Halmstad-AIK på tv, jag ska gå och lägga Neo, Natta är på G hit så då blir det väl kaffe så man orkar vara uppe ett tag till.

Puss och god natt!

Just det här är min pärla: världens sötaste korv!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0