Längesedan sist.

Idag har vi Torsdag.
Det har gått ett tag sen mitt senaste blogginlägg, det är jag mycket väl medveten om.
Men först gick det inte att komma in på sidan, sen när det väl gick att blogga igen, funkade det inte att ladda upp några bilder...
Jag ville ju lägga upp lite bilder på Neo, skitblogg!
Ska kika lite senare om jag kan lägga in en bild.
Nu är jag på jobbet, så Neo bilderna har jag inte här.
Men på bebisen har jag bild på jobbet...

Mycket bebissnack nu.
Vem jag än pratar med så glider man in på ämnet.
Kanske för att jag tänker väldigt mycket på den lilla som rör sig inne i mig.
Häromdagen kände Sebbe när barnet rörde på sig, kul kul!
Men det är ju inte så kraftiga sparkar än, jag är ju bara i vecka 18...snart vecka 19.
Vi var på ultraljud för precis en vecka sedan, allt var bra.
Beräknad förlossning 12/9 -08.
image37

Fan vad bra, det gick att infoga bilden här ifrån jobbet.
Då vet jag att det är våran hemmadator det är fel på.
Får väl höra med dataexperterna här på jobbet vad det kan vara.

Jag älskar livet just nu.
Jag uppskattar massor...
Solen är härlig som kommer sakta men säkert, det är helt underbart att inte må illa,
jag har en sån underbar son som är så smart och säger så roliga saker, jag har världens bästa Sebbe, som
är så go´ och snäll och omtänksam.
Jobbet däremot- det är lite segt just nu.
Inte tråkigt direkt, jag saknar bara lite arbetslust.
Men det går ju i svackor.
Veckorna går ändå fort tycker jag, imorgon är det Fredag, weeeiii.

Vad har hänt den senaste tiden då?

I Tisdags blev jag 23 år.
Det var en lyckad dag, efter jobbet kom mina vänner och min familj över på hemlagad pizza
och tårta. Jag fick presentkort på H & M, för det blir det nog handväska och gravidlinne bl.a.
Jag fick även en dansmatta, riktigt kul.
Jag prövade på den igår, med lite träning så skall det nog gå...

 Så här ser min nya dansmatta ut!

Jaha, annars har vi varit iväg till IKEA och gjort en hel del bra inköp.
Vi var på Sydpoolen och badade en dag.
Varit på tivoli.
Jag har lekt med Malin och hennes barn, träffa Jossan och hennes Troy.
Just det...det var verkligen ett tag sen jag skrev sist.
Jag och Sebbe var ju iväg till Norrköping.
Det var mysigt, vi åt jättegod middag på restaurang, bowlade, såg på film, hade sex...
åt en lyxig hotellfrukost, som helt klart var ÖVER förväntan.

I helgen blir det nog att vi åker iväg till något nytt lekland, med nytt ,menar jag ett som vi inte har varit på förut.

Nu: slutar om 20 minuter, skulle vilja gå ut och sparka fotboll med Neo efter middagen.
Men det är solen, blåsten och tröttheten som avgör om det blir av.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0