Valborg!

Idag har vi valborg.
Som Helena skrev i sin blogg...för några år sedan var det något jättestort med valborg.
Det var så kallade debutanternas afton.
Enda gången jag har supit och däckat och har rejäla minnesluckor, det är en valborgsmässoafton...
i väldig tidig ålder.
Icke bra!
Idag är det nästan som vilken dag som helst.
Fast vi ska i och för sig bort på middag, hos Sebbes bror, det skall bli trevligt.
Vi skulle stå för drickat och godis.
Inte mig emot, till drickan har jag dryckeskuponger från jobbet.
Och Anna-Lena var förbi jobbet med godis till mig, mycket uppskattat!

Gillar inte: Tjockisar som klagar på andra tjockisar
Gillar: Salladen jag äter nu, med linser och bönor i.

Till er alla; önskar jag en riktigt trevlig valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0