2007

Ja det är vad jag tänkte skriva om, år 2007.
Jag vill minnas det som ett bra år.
Det största och roligaste som har hänt är att jag träffade och blev tillsammans med Sebastian, helt klart!
När jag tänker tillbaks på allt annat roligt som hände är det främst sommaren som ploppar upp i skallen.
Då hittades det på saker som tex att åka och bada, Gröna Lund, Junibacken, Öland, m.m.
Jag tyckte att det alrig riktigt blev något sommarväder....men ändå så vill jag minnas att jag på helgen när jag var ledig kunde gå ut och sätta mig på balkongen, i solen och äta min frukost.
Så lite sol visade sig nog allt.   image19

Men vad hände tidigare på året då?
Jag gjorde slut med Daniel-skönt-befrielse.
Jag umgicks en hel del med mina fruar, det blev kaffe hemma hos mig nästan varje kväll.
En hel del festande, på bla Café Opera.
Just det, höll på att glömma, vi var ju på skidsemester i Februari.
Dit längtar Neo tillbaka, han tyckte att det var kul att åka skidor i trollskogen.image20
Ok, det är inte Neo på bilden, men det skulle kunna ha varit det.

Jag gjorde om i mitt vardagsrum!
Eller inte jag, men Helena och hennes pappa satte upp tapeter där.
Jag stod för inköp av nya möbler såsom soffa och bord.

Lite senare på året fick jag min hall ommålad, vi har lite inredning kvar när det gäller hallen,
men det är en klar förbättring mot den gula tapet som satt uppe tidigare.

Det har varit ett par bio-besök, lite promenader och sånt härligt...


...så jag vill summera 2007 som ett bra år som rymde mycket social gemenskap
och mycket kärlek ♥

Puss på alla mina nära och kära, önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0