Det går upp och det går ner

Jag mår fan illa nästan hela tiden.
Stackars min karl som får höra på mitt ständiga gnäll.
Men han verkar ta det ganska bra, men vem vet, inuti kanske han kokar av irritation på mig.
De stunder jag inte mår illa är himmelska.
Fan vad skönt människor omkring mig har det, som slipper må illa, vilken befrielse.
Jaja, men å andra sidan bär inte de på en liten krabat heller :- )

Helgen ägnade jag mest tid i soffan, sköööönt.
Men hann även med att äta middag med Sebbes bror och flickvän,
hämta en tvättmaskin och äta på Daisys.
Har varit en bra och lugn helg.

Nej, nu måste jag jobba på, mycket att göra idag, puh...

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Glöm inte bort att vara med och tävla om smycken för 500:- från kyss Johanna!

2008-01-21 @ 10:57:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Linda

Inget kul att må illa...men det kommer ju något gott ut av det sen..*L*
Hoppas inte illamåendet inte stör dig för mycket i dag!!
Lycka till!

2008-01-21 @ 11:13:53
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0