Världens underbaraste nyhet

Jag har en nyhet, som är så bra.
Som gör att jag blir så glad, så glad så att jag inte kan beskriva hur bra det känns med ord.

JAG ÄR GRAVID!

Hur jävla bra är inte det då?
Tog ut spiralen i Oktober, sen dess har vi väntat och hoppats på tillökning i våran lilla familj.
Och nu så kommer det faktiskt att ske.
Vi ska få en liten bebis.
Fast än så länge så känns det lite overkligt fortfarande.
Har ju bara vetat om det i 6 dagar.
Fast jag mår jävligt illa, mest på förmiddagen, så jag känner ju av det.
Svårare är det nog för Sebbe att förstå att han ska bli pappa.
Jag vill att det ska börja synas snart.
Men än är det nog några veckor kvar till dess.

Det är mycket som snurrar i huvudet, såsom olika namn, men framförallt så tänker jag på allt som ska införskaffas.
Vagn, sängkläder, bilbarnstol m.m.
image25

Men det är ju ingen panik med sånt än så länge.
Nej mitt första mål nu är Måndag 28/1 då jag ska skriva in mig på mvc.
Sen skulle jag gärna vilja att jag snart hamnar i vecka 12 så att jag kan lugna mig lite.
Då minskar ju risken för att få missfall.
Och jag antar att det blir vid den tidpunkten vi talar om för Neo att jag har en bebis i magen.

De flesta av mina vänner vet detta nu.
Däremot vet varken mamma eller pappa.
Får se när jag pratar med dem.
Hursomhelst: Jag är verkligen överlycklig, och jag är säker på att Sebbe kommer att bli en underbar pappa.

Kommentarer
Postat av: heLajni

Det är underbart! Jag är så glad för eran skull! Tänk, en bebis kommer :) Grattis igen!

2008-01-17 @ 08:03:28
URL: http://helajni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0