Att älska

Det är kul att tänka bakåt i tiden.
Tänka tillbaks på den tiden då allt var osäkert.
Man hade ingen aning om hur det skulle bli mellan oss.
I början så visste vi inte ens vad vi ville.
Sen var jag fast!
Mer än vad jag ville inse, antar jag.
Det var en bra sommar.
Vem kunde ana?
Att det skulle bli du och jag, och att du och jag, VI, skulle bli så bra ihop?
Snart har det gått ett år...sen vi hoppa i säng med varandra :-)
Det är lite kul i början när man träffas, då allt är så nervöst och pirrigt.
Men å andra sidan är det jävligt skönt att ha varit tillsammans ett tag.
Att känna en annan människa så bra, och att hela tiden lära känna den här personen bättre.
Att kunna slappna av helt och hållet i varandras närhet.
Att ha kul ihop.
Jag älskar Sebbe otroligt mycket.
Jag är så lyclkig över att ha Seb, en sån bra karl i mitt liv!
Han är allt jag nånsin önskat mig.
Så mysig, omtänksam, sympatisk.
Helt enkelt bra!
Ska man räkna in Sebs dans , ja då är han bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0