Big girl, I am beautiful!

Status: Glad, tillfreds, trött, stor.

Jag känner mig stor, känns som om magen växer lite för varje dag.
Men det är kul.
Betydligt tjockare ska jag bli!
Nu är jag trött, men om 20 minuter får jag åka hem...
...eller till dagis, sen affären, SEN hem, och laga mat.
Jag berättade för Neo igår, att jag har en bebis i magen, han blev glad!
Ska kanske köpa fin bil, den kommer till mig på Fredag så att jag får provköra, och så att
familjen får provsitta och tycka till.
Sen så, kanske vi köper...hoppas!
Skulle behöva åka och storhandla, vi har ju ingen mat hemma.
Men jag är så jävla trött hela tiden, så jag pallar inte.
Får lösa det. Dag för dag. Det går det med, om än lite dyrare.
Jag älskar mina råttor, dem är bra dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0