Klagosång

Status: TRÖTT, ont i huvudet

Känns som om det enda jag gör är att klaga.
Folk frågar "hur mår du?"
Mina svar lyder alltid: trött, ont i huvudet, mår illa, eller liknande...
Men om folk tycker att det är jobbigt att höra gnäll, så fråga mig inte hur jag mår.
Imorse spydde jag, skulle svälja mackbiten men det gick inte, istället kom det upp spyor fort som fasiken, fick fånga spyan i handen och springa in på toaletten.
Jag vet, jag är bra som delar med mig av alla dessa gobitar!

Now I have to go and urinate, sen dagis, hem och laga makaronipudding, mums!


Kommentarer
Postat av: malin

hej gumman!
usch för att må såå dåligt... jobbigt för dig! men vi får hoppas att det blir bättre snart! kram på dej!

2008-03-07 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0