Lördag idag!

Jaha, då var det helg.
Underbart!
Lördag idag, tog sovmorgon till 11.
Sen la jag mig i badet.
Haninge centrum nästa, sällskap fick jag av Helena.
Prövade lite mammabyxor, då jag är en tjockis nu.
Köpte ett par, helt Ok var de faktiskt.
Hade ekonomin varit på topp hade det blivit fler, men det får vänta.
Jag renoverade barret också, eller halvrenoverade det bara.
Klippning blev det idag.

Igår var det tjejkväll hemma hos Madde, vi gjorde pizza där.
Tiden gick fööör fort, men det är väl så när det är trevligt.

Nu ska jag, Sebbe och hans bror äta tacos.

Morgondagen lämnar jag öppen för planering.
Skulle behöva åka till Bauhaus för att köpa skruvar så att vi får upp våra klädhängare i hallen.
Kanske tar Biltema i samma veva, har ju ingen vindrutetorkare där bak...

Livet annars...ja, det rullar på.
Sebbe jobbar en hel del extra nu, men jag har ingen rätt att klaga.
Jag har ju fått ha honom för mig själv två hela veckor, när vi var i Egypten.
Illamåendet börjar ge med sig.
Men jag är fortsatt trött.
Imorgon är jag i vecka 13.
Nu är barnet ca 7-8 cm.
En liten skit :-)
Har kontakt med mor, det är på gränsen till jobbigt.
Idag har hon ringt migtvå gånger...hon har ju inte direkt så många vänner.
Det är kul att vi har kontakt och kommer överens, men jag tycker inte om att hon ringer på fyllan, vilket hon gjorde för 10 minuter sedan...
Hon var här i Tisdags, med sin nya kille.
Det var trevligt det, vi fikade och lekte med Neo lite.
Pappa- orkar inte skriva allt jag tycker och tänker där.
Han vet nu iaf att jag är gravid, så nu är det i princip bara Neo kvar att berätta för, kanske gör det på Måndag.

Hoppas alla nära och kära får en fortsatt trevlig helg!
Det blir inget melodifestivalen ikväll iaf, Sebbe och hans bror sitter och spelar guitar hero...
De verkar ha kul.
Får se vad jag hittar på.
Hopp o skit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0