Lördag!

Såhär är det, följetång på sista blogginlägget.
Jag har legat hemma i flera dagar med sjukt ont i huvudet.
Det var längesen jag tyckte sååå synd om mig själv.
Det hjälpte inte att vila och försöka sova bort det onda, inte heller med alvedon.
Men efter 3 dagar gick det över.
Så igår, Fredag var jag på jobbet, när jag blivit frisk var jag  mer peppad än någonsin.
En glad överraskning väntade där...mitt bonusbesked! Det var ungefär ca 5 gånger högre än jag vågat räkna med.
Det blir barnvagn för dem pengarna, bla a.

Livet är så underbart utan illamåendet!

Jag hade en riktigt bra dag igår.
Men med tanke på att jag har sovit bort några dagar så ville jag ut från lägenheten på kvällen.

image34image35

Vi tog en runda förbi Babyland, kollade in lite vagnar och bilbarnstolar. 
Nu står det nog mellan Urban Jungle och Teutonia fun (Teutonia vagnen ser ni uppe till höger).        
Sen åkte vi till Farsta till Sebbes bror och kollade på film.
"Jumper" hette filmen, den var väl OK, men långt ifrån toppbetyg.

Idag skall vi fixa lite...
med gamla renaulten, tvätta den, byta däck m.m.
Vi skall förbi Bauhaus och köpa skruv, förbi Stureby och hämta grejer.
Till lunch hade vi tänkt äta blodpudding och bacon.
Så lyxar vi till det ikväll med middagen genom att äta den ute...nånstans...får se vad vi är sugna på.
Nu måste jag klä på mig lite vettiga kläder, gå och hämta Renaulten och se om jag och Sebbe tillsammans kan laga låset till dörren.

Ha en underbar Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0