Vilken underbar dag!

Status: icke illamående, relativt pigg!

Känns helt underbart att uppskatta dessa saker, skönt att slippa vara trött och illamående, hoppas på fler såna här dagar.
Det är Lördag idag, jag har hunnit med att hälsa på Anna-Lena på Babyplanet, och passade då på att kika lite på barnvagnar. Det är svårt att bestämma sig, lutar mot Urban Jungle, men Teutonia Fun gillar jag med.
Får ta med mig Sebbe nån gång och höra vad han säger.
Finns ju för- och nackdelar med båda vagnarna.
Hursomhelst, efter babyplanet har jag tagit det ganska lugnt, druckit  lite kaffe, lyssnat på musik, dammsugit, tvättat.
Neo har hjälpt mig att göra rent åt fiskarna, det är en av de tråkigaste sakerna som finns...

I helgen provkör jag våran nya bil, Opel astra kombi -06.
Stor skillnad från min gamla postlåda på hjul.
Köper nog bilen på Torsdag, om allt går som planerat.

Neo, min lilla satunge, kladdade in sitt tuggummi i hela händerna idag, i bilen.
Som tur är kom det inget i bilen, men jag var så där måttligt road ändå...
Det blev tuggummiförbud, får se hur länge jag kan stå för det.

Igår kollade jag och Seb på film, sen zzzzzzzz.
Ikväll ska vi iväg till Sebbes syster och barn, Anna, Amanda och Alexandra.
Där bjuds det på hemmagjorda hamburgare.
Kanske borde börja göra mig i ordning lite, måste åka om en kvart.
Tanka bilen, sen hämta Seb i Stureby, sen till Söder.
Har inget emot att fara runt lite, kör ju en härlig bil!

Har klagat på Neo, nu beröm: han har precis suttit och ritat och klippt.
Resultatet: ett grönt hjärta, som han gav till mig! Gullunge!
Gullunge för det mesta, men djävulen i honom hälsar på då och då.

Ha en helt underbar Lördagskväll, jag vet att jag ska ha det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-03-08 @ 16:01:43
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0