Fredag

Det känns så konstigt idag, Fredag.
Lite svårt att hålla koll på dagarna när man är ledig en Torsdag.
Igår kändes det som om det var Söndag.
Men jag klagar inte, skönt att bara jobba en dag, sen helg : - )

Vi hade trevligt på Valborg, gott med tacos, och glass med en massa tillbehör som efterrätt.
Men vid 22-tiden blev Neo jättetrött så vi åkte hem.
Igår bilade vi runt lite, det blev Elgiganten, Ö o B, och Farsta strand...
Åt ute både till lunch och till middag, eller till middag blev det Oden och då vi är lite lata tog vi hemkörning.
Neo var med farmor hela dagen, de var bl a på sjukhuset och hälsade på Neos lillasyster.
Mycket kul att Matte och Mickan fick en liten Nova, hoppas att de kan slappna av nu när allt gick bra denna gång.

Idag är det Fredag som sagt.
Det blir jag  och Neo och tv:n ikväll.
Sebbe ska leka med sina kompisar :-)
Vi ska se talang 2008, äta lite äppelpaj och dricka kaffe.
Sen går jag nog och lägger mig i tid, känner jag mig själv så är jag nog lagom trött vid 21-22.
Nu måste jag gå och kissa, det är lite utav min hobby just nu.
Det går nog över om en sådär 4 månader...

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0