Torsdag

Som ni ser ovan, Torsdag idag.
Om 2 dagar är jag i vecka 25, kul kul.
Jag slutar inte fascineras av aktiviteten i min mage.
Fast den sparkar flera gånger om dagen, så skall jag ändå dit med handen och känna, eller titta på magen när den rör på sig.
Nu börjar jag längta-på riktigt.
Jag har ingen som helst aning om vad det är för typ som ligger i mig-hona-hane...
Med Neo var jag 98% säker på att det var en kille.
Nu-?
Folk pratar om hur kul det skulle vara med en tjej, och det kan jag instämma på.
Men huvudsaken är helt klart att det är ett friskt barn som ploppar ut.

Idag har jag dammat, det är helt värdelöst, tog ca 1 timme...men det är skönt när det är klart.
Ännu bättre kommer det att kännas imorgon när jag kommer hem från jobbet och Sebbe har dammsugit.
Skönt att slippa städa i helgen.
Visserligen tror jag inte att det blir så fint väder i helgen så att vi kan åka till någon badstrand, men förhoppningsvis skall det bli uppehåll så att vi kan åka till Ösmo marknad.
På Söndag blir det eventuellt Södertälje, om vi är på humör för det.
Det är ju Mors dag då...
...så vi kanske åker förbi min mamma och min farmor (med pappa som sällskap då).

Imorgon tänkte vi åka och storhandla.
Vi blir nog inte ensamma på Ica maxi på löningsdagen, men det skall vi väl uthärda.
Sen igår är vi barnlediga och är det fram till på Måndag.
Det bästa med det är att jag kan gå upp och sätta på musik på morgonen, när jag gör mig iordning, i annat fall brukar det vara barnprogram på.
Det tråkiga med livet utan Neo hemma är att jag saknar honom, jag är så van vid att han nästan jämt är här, han är en så mysig liten kille.
Hade tänkt sätta in en bild på honom här då, men den här jävla fittdatorn vill ju inte det!!!

Nu: Melodifestivalen

Ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0