Ligger nog lugnt ett tag...

Såhär på allhelgonadagen ägnar jag ett par tankar på min mormor. Världens bästa, men nu finns hon inte hos oss. Jag hade väldigt bra kontakt med henne när jag var liten. Ett tag minns jag att jag tänkte att jag ville hellre att mamma och pappa skulle dö, bara inte mormor dör. Jag kunde inte tänka att hon skulle försvinna ur mitt liv. Men det på den tiden som jag inte trivdes hemma hos mamma, och spenderade mycket tid hos mormor...

Idag har jag fått en tidig julklapp av min goa karl, en väggstereo, mycket snyggt! Finare kommer det att bli när vi har köpt en pall i samma tyg som soffan att ha under stereon (så att vi kan gömma världens fetaste klump med sladdar) ...det blir la mysigt.

Nu ska jag ordna med Moas album, eller-så fort hon har somnat ordentligt så sätter jag igång.

...så var det en sak till, jag kommer nog att ligga lite lågt med bloggandet ett tag. Känner inte riktigt att det finns tid till det nu. Finns så mycket annat jag vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0