Lite foton...

Jag är helt torsk, jag har fått en tidig julklapp..."Lips" Ett sångspel till X-box 360. Har sjungit flera låtar nu, det börjar kännas i halsen, som är helt otränad. Jag har bara sjungit en massa rocklåtar som jag aldrig tidigare har hört, på "Rock band", nu får jag äntligen sjunga sånger som en icke-rock-intresserad-tjej faktiskt kan texten och melodin någorlunda på.



Imorse var jag på utvecklingssamtal för Neo på förskolan, det var kul faktiskt, de sa en massa bra saker. Han är ju så duktig på att läsa, och han tycker att det är roligt att lära sig, och det känns bra såklart.



Här har ni sötkorven, när han sitter och äter hamburgare, kortet togs igår.

Sebbes hamburgare var lite högre...;



Gott var det iallafall.

Snön är här, har varit det i ett par dagar nu och det är ju helt underbart! Mysigt! Vi var ute en liten stund i förrgår och njöt av snön.



Neo ville inte vara med på kortet, så jag fick ställa upp själv.



Får ta på Neo när han inte är beredd...



Gick förbi minneslund där Neos lillebror ligger (hans pappas och hans tjejs lilla Albin).



Och här har vi mina mysiga! Alla tre!

Igår var jag på efterkontroll på MVC, allt såg bra ut, fick recept på p-piller, så jag får väl ta och hämta ut dem någon dag. Tyckte att det var lite svårt det där med preventivmedel, men kunde iaf bestämma mig tillslut...
Imorgon ska jag till Farsta och träffa Hanna, måste tänka efter om det finns några julklappar jag ska passa på att handla. Efter Farsta tänkte jag träffa Natta, kanske blir en prommis...?
På Fredag blir det hem till Anders på födelsedagsfika vid 19.00.
I helgen ska vi plocka fram julstjärnor och baka lussebullar, utöver det har vi inga planer.
Sebbe är hemma och är sjuk idag-ont i halsen och hostar. När han kommer tillbaka från vårdcentralen tänkte vi gå och snatta lite granris till balkongräcket, det blir nog fint.

Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0