Vad är det för jävla fittsamhälle vi lever i?

Blir bara så jävla irreterad.
Då jag är hemma och är mammaledig med Moa, så har Neo dagistid mellan 9-14.
Jag brukar alltid hämta honom ca 13.40. En gång kände jag mig jättestressad och trodde att jag skulle bli sen till hämtningen-jag var där 14.01.
Imorgon har Moa tid hos doktorn 13.45, vilket skulle resultera i att jag inte kan hämta Neo förrän senast 14.30.
Så jag tänkte att jag kollar med personalen på dagis om det är lugnt...men det var det inte.
Så himla larvigt, efter några år på det dagiset borde de känna mig och veta att jag aldrig skulle upprepas igen, en engångsförteelse, men inte ens det var OK. Hon skyllde på förskolechefen, jag förstår att de har regler. Men om hon inte blir av med jobbet genom att låta mig hämta 30 minuter senare en dag så kan hon väl visa lite mänsklighet?
Hon hänvisade till deras chef, där fick jag NEJ!
Så-Neo är ledig imorgon. Han får följa med till doktorn.
Neo har tjatat om att göra negerbollar några dagar nu, så det tänkte jag att vi kunde göra imorgon.

Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0