En vecka kvar!

Kom hem från mamma för bara ett litet tag sen. Jag, Moa och Neo var där på middag, det var verkligen jättetrevligt! Blev bjudna på fisk, gott!

Jag börjar få riktig resfeber nu, om exakt en vecka åker vi till Kreta! Jag längtar!

Imorgon är det Valborg...tänkte gå till brasan vid Ribby. Men innan dess måste jag åka med Neo till frisören, han börjar bli riktigt långhårig nu.

Nu måste jag se till att Neo går och lägger sig i sin säng, han ligger i soffan, tänkte först att han skulle få somna där men det går sådär...han försöker inte ens.
Moa ska jag göra lite välling till, sen när båda barnen har somnat får jag lite egentid, den spenderas med att läsa mormors dagbok, nu har jag kommit fram till 1995, då jag är 10 år gammal!




Neo och min lillebror jag på Andys lekland där vi var i Lördags.



Moa lekte i bollhavet på Andy´s



I Söndags var vi vid Rudan och fika och promenerade, Neo cykla som ni ser...

Trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0