Nu börjar väl förkylningen släppa?

Neo är så stor. Igår lärde han sig att cykla utan stödhjul! Jag kan inte med ord förklara känslan, hur jag kände mig, jag var så glad och stolt, ville att hela världen skulle veta att NEO KAN CYKLA! Han är så himla go. Den senaste tiden har han varit helt underbar, vi har inte bråkat eller tjafsat, det har bara flytit på och vi har haft kul ihop varje dag, så skönt!
Igår gjorde vi egna påskkort, jag gjorde till honom, och han skickade det som han gjorde till farmor och farfar.
Idag cyklade han lite efter dagis, sen var vi ute i solen en kortis. Vilken underbart väder vi har haft idag, jag älskar solen! Nu är jag nyduschad och nyrakad på kroppen, känns jättebra, jag har gått som ett lod hela veckan, i adidasbyxor och osminkad...men imorgon tänker jag göra mig fin, det är ju fredag! Och vi har bara ett barn hemma då ;-)
Hoppas min huvudvärk och förkylning är borta imorgon för jag skulle vilja åka till Haninge centrum och handla lite kläder till Moa kanske men framförallt presenter till Max som vi ska fira på måndag.
Ska även hämta ut mina och Neos teaterbiljetter i Haninge kulturhus. Hoppas på en frisk Millan imorgon.
Idag kämpade jag på med att dammsuga, trots sjukdom, men det är skönt att ha det städat hemma när det blir helg!
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha.. ja gravid och bulldeg... men det är ju bra att dom är ärliga iaf..=)vår katt brukar oxå kloa på min mage.. det är ju oxå ett tecken att det kanske är liiite för mkt fläsk där.. hihi.. ha en bra dag..

2009-04-06 @ 12:07:13
URL: http://mammajenny83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0