Bröllopet

Igår var bröllopet, och nu önskar jag att jag skulle haft en jättefint kort på brudparet, de var så vackra och jag hade verkligen tänkt ta en massa kort igår, jag började ta kort så fort vi kom på plats, sen tog jag kort på Anders när han ställde sig uppe på berget....sen dog kameran! Och extra batterierna jag tog med var helt döda de med, åh jag var så irreterad. Nu var det ju så att de flesta tog kort där, bla Anna med familj som tillskillnad från oss har en bra kamera, så jag får väl be de skicka över foton på mailen. Skulle ju vara kul att ha på Anders och Jamina och kortet de tog på mig och Sebbe- finklädda.

Men här är några kort (från våran icke-braiga-kamera samt min mobil)















Ja, här står brudgummen och vigselförättaren...de väntar på bruden, min kamera dör...












Mest kort på Moa blev det. Hon var ganska jobbig igår, vägrade äta, vägrade sitta i vagnen, ville bara bli buren på. Helst skulle pappa bära på henne, tror hon har gått och blivit lite pappig nu när Sebbe är hemma med henne.

Bröllopet var hur som helst jättevackert, god mat, trevligt sällskap.
Tack Anders och Jamina som lät oss tillbringa denna dag med dem!

Kommentarer
Postat av: Petra

Fina bilder...

Vi tog ca 250 bilder den dagen. Den på dig Sebbe och Moa vart jätte fin!

2009-08-03 @ 13:19:02
URL: http://inspirebypetrablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0